Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

Γ. Γασπαρινάτος : "Να σέβεστε"


Το συναίσθημα της χαρμολύπης ένοιωσα σήμερα το πρωί

1.Η βαριά ήττα της ομάδας μου,που μου δίνει την εντύπωση ότι κάποιοι δεν κατάλαβαν ότι η ομάδα έχει θέσει ψηλά τον πήχυ και προσπαθούν να δείξουν ότι τον θέλουν μέχρι το΄ύψος του γόνατου το πολύ, για να μπορούν να τον φτάνουν.

Δεν θα το επιτρέψουμε όμως και καλά θα κάνουν τον Δεκέμβρη να σκεφτούν τον νέο τους προορισμό

2.Συνάντησα στο γήπεδο κάποια από τα πολύ αγαπημένα μου παιδιά απο την ανεπανάληπτη πορεία του Ζαβλανίου στην Δ Εθνική Με συγκίνηση και αγάπη τους αγκάλιασα και αυτοί με τον τρόπο τους μου έδειξαν την εκτίμησή τους και την αγάπη τους ,και δώσαμε υπόσχεση ότι θα βρεθούμε πάλι μαζί με τους υπόλοιπους για να ξαναζήσουμε κάποιες στιγμές από το παρελθόν.Η αμοιβή μου από την πολύχρονη παρουσία μου σαν παράγοντας ήταν αυτή σήμερα από τα αθλητικά μου παιδιά ΒΟΓΙΑΤΖΗ ΛΑΖΑΡΗ ΒΟΥΡΛΟΥΜΗ , αλλά και από άλλους σε άλλες στιγμές.

3.Για τα παραπάνω λοιπόν απευθύνομαι σε κάποιους σημερινούς και τους λέω ΝΑ ΣΕΒΕΣΤΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου